نحوه تنظیم ایمیل در thunderbird

وقتی نرم افزار Mozila Thunderbird را برای اولین بار بعد از نصب اجرا میکنید پنجره تنظیم حساب کاربری ایمیل به صورت خودکار باز می شود. در غیر این صورت ازمنوی گوشه سمت راست بالای نرم افزار گزینه Preferences و سپس گزینه Account Settings را انتخاب نمایید. پنجره ای به صورت زیر باز می شود.



پایین این پنجره از منوی Account Actions گزینه Add Mail Accounts را انتخاب نمایید تا پنجره مربوطه باز شود

2

سپس در آن مطابق تصویر زیر بر روی دکمه Continue کلیک کنید و منتظر بمانید

3

بعد از یافتن تنظیمات مربوطه توسط نرم افزار گزینه های زیر ظاهر می شوند

4

به همان صورت که گزینه IMAP انتخاب شده است بر روی دکمه Done کلیک کنید. در این مرحله پنجره ای باز می شود که در صورت تمایل میتوانید تنظیمات بیشتری برای ایمیل مربوطه وارد نمایید.

5

در صورت تمایل تمایل تنظیمات را وارد و بر روی دکمه OK کلیک کنید. حال بر روی گزینه Write در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید و یک پیام کوتاه آزمایشی ارسال نمایید.

6

بعد از انتخاب گزینه ارسال (Send) پنجره ای راجع به تنظیمات امنیتی سرور باز می شود که شما باید در آن گزینه Confirm Security Exception را انتخاب نمایید تا قادر به دریافت و ارسال ایمیل باشید

7

سایر مراحل کا با این نرم افزار همانن نرم افزار Microsoft Office Outlook است. پوشه های مربوط به پیامهای دریافتی و ارسالی و سایر تقسیم بندیها در سمت چپ صفحه قرار دارند و در صرتیکه بیش از یک ایمیل در یک کامپیوتر قرار داده شده باشد پوشه های مربوط به هرکدم از آنها در زیر ایمیل مربوطه قرار داده می شوند.

  • Email, SSL
  • 0 کاربران این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟